miércoles, abril 02, 2014

ROOM DETAILS

¡Hola! ¡Espero que hayáis disfrutado del día! 
Hoy os traigo un post de decoración. En este post os voy a ensenyar algunos detalles que tengo en mi habitación. Me gusta mucho ir añadiendo pequeños detalles a mi cuarto e ir cambiando de estilo! La última renovación que hice fue cambiar la tonalidad de colores que predominan en mi habitación, actualmente utilizo colores lilas, rosas, blancos y grises. 

Hello! Hope you enjoyed your day!
Today we'll talk about decoration. I'll show you some details that I have in my room. I love to change the style of my room and to add pretty things often. The last change I did in my room was the colour palette, right now I use colours like: purple, pink, white and grey. 


En mi escritorio: / On my desk:
Heart candles - Ikea (old) / Bowl with purple candle - DIY (similar here and here)
Pencil containers - IKEA
Some magazines - ELLE, Vogue and Cuorestilo / White box - old / Little candles - IKEA

Decoraciones de pared: / Wall decorations:
Pictures - Primark and Muy mucho
Some photos - DIY
Hanger - Zara Home

Otros detalles: / Other details: 
Little elephants - from Thailand (old)
Glass containers - Muy Mucho (old) / Plant - IKEA / Heart detail - Muy Mucho (old)
Pilows - Primark, Zara Home, from Thailand, IKEA and Muy Mucho
Mannequin - Casa 

Lots of love,
Marta y Txell

No hay comentarios :

Publicar un comentario

Gracias por tu comentario! / Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...