lunes, agosto 04, 2014

FRESH AIR


¡Feliz lunes a todos!
Hoy os enseñamos el último look de nuestro viaje a Londres. Este día decidí llevar (Marta) mi camiseta favorita del momento (que ya habéis visto en muchos posts, me estoy haciendo pesada, lo sé) pero esta vez combinada con estos shorts granates que me compré allí (en Forever 21) y que me encantan! Los botones centrales le dan un toque muy retro, love it! Un look muy fresquito perfecto para pasear por Kensington Gardens en un día tan soleado como el que nos encontramos!

Happy Monday everyone!
Today we show you the last outfit of our trip to London. That day I decided to wear (Marta) my favourite shirt from the moment (that you saw it in a lot of posts, sorry) but this time I combined it with these burgundy shorts that I bought there (in Forever 21) and I love it! The central buttons give it a very retro touch, love it! A very fresh look for going to a walk to Kensington Gardens in a very sunny day!












Wearing: shirt - Bershka, shorts - Forever 21, necklace - Pull and bear (old), shoes - Converse, bag - Longchamp

Lots of love,
Marta y Txell

No hay comentarios :

Publicar un comentario

Gracias por tu comentario! / Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...