martes, septiembre 02, 2014

BLACK FLOWERS


 ¡Hola a tod@s!
Ya estoy de vuelta de mis vacaciones y en los próximos días iré subiendo fotos de mi viaje y de los looks que he llevado durante estos días.
Seguimos con looks con falda de flores! Hoy con una falda negra de florecitas rojas, verdes y blancas que me compré en Nueva York. La llevo con una simple camiseta corta de tirantes finos y mis nuevos tacones comprados en las rebajas (un verdadero chollazo!) y un bolsito negro. ¡Espero que os guste!

Hello everyone!
I'm back of my holiday trip and on the following day I'll be posting some photos of my trip and of my looks. 
Today we show you another flower skirt outfit. This one is a black skirt with red, green and white little flowers. I wear this skirt with a simple black top and my new shoes that I bought at the sales (a bargain!) and a little black purse. Hope you like it!









Wearing: T-shirt - Brandy Melville, Skirt - Forever 21 (old, similar here), 
Shoes - Zara, Purse - Primark




Lots of love,
Marta y Txell

No hay comentarios :

Publicar un comentario

Gracias por tu comentario! / Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...