miércoles, septiembre 10, 2014

FLORAL JUMPSUIT


¡Buenos días!
Hoy os traemos un nuevo look veraniego. Este mono me lo compré en Londres (Marta), en la tienda New Look, lo cogí pensando que no me quedaría bien (como tantas veces me ha pasado, que veo una cosa y me encanta pero cuando la pruebo es un horror) pero cuando me lo probé... era perfecto! No me quedaba ni muy corto ni muy largo, parecía hecho para mi! Así que ha sido una de mis prendas favoritas este verano. 

Good morning!
Today we show you another summer outfit. This jumpsuit that I bought in London (Marta), in New Look,  I picked it up thinking I wouldn't fit me (as so often happened to me, I see a thing and I love it but when I test is a horror) but when I tried it ... it was perfect! I was not too short or too long, seemed made for me! So it has been one of my favorite pieces this summer.











Wearing: overall - New Look, purse - Primark, shoes - Converse, necklace - Pull and bear (old)

Lots of love,
Marta y Txell

No hay comentarios :

Publicar un comentario

Gracias por tu comentario! / Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...